Ver. 3.06 | SELAMAT DATANG KE BLOG RASMI KARISMA 2009 | 30 APRIL - 2 MEI | "SAYA DATANG KERANA UKHWAH" | Pepatah Inggeris ada berkata - It doesn't matter if you win or lose, it's how you play the game... :)
Selamat Tinggal KARISMA 2009... Next Countdown... KARISMA 2010..

Friday 10 April 2009

Ucapan Ketua Kontijen Amman

Amman: Segala amalan berlandaskan niat kerana ALLAH


Salam sejahtera buat semua warga Malaysia terutamanya yang bermastautin di Amman yang bakal menyertai Kem Karisma 09 yang di adakan di medan perang Mu’tah. Alhamdulillah, Kontijen Amman Kali ini bakal menggemparkan medan perang Mu’tah . Berdasarkan maklumat maklumat yg telah saya terima serta tugas tugas yang telah di jalankan , kami yakin mampu memberikan saingan yang terbaik dari sudut sakhsiah rohani dan jasmani .Kami juga telah membuktikan semangat kesukanan kami dengan menghantar kontijen bagi mewakili setiap acara yang telah di anjurkan oleh Penganjur KARISMA sendiri.Akhir kalam , saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh AJK yang terlibat secara langsung atau tidak dalam menjayakan temasya kali ini dengan penuh komitmen.Di samping itu saya juga meletakkan harapan yang menggunung tingginya kepada kontijen Amman agar berusaha dengan gigih dan tekun .Saya juga mendoakan agar kontijen Amman selamat dalam perjalanan pergi dan balik hendaknya insyaAllah!!!


Kuning… “Gaya, Mutu, Keunggulan”


NUH BIN HAZIH

KETUA KONTIJEN AMMAN KARISMA 2009

No comments:

Post a Comment